Per Kristensson
Jag heter Per Kristensson och är född 1969. För närvarande är jag professor vid Karlstads universitet. Min bakgrund är psykologi och jag har speciellt kommit att intressera mig för hur organisationer försöker tillgodo se sina kunder, patienter, användare, medborgare, etcetera. De två böckerna ni har på er hemsida handlar båda om forskning som jag kommit i kontakt med som kastar ljus på relationen mellan organisation och kund.
I Kundens Skor är skriven tillsammans med en professionell talare och filosof. Tjänsteinnovation är skriven med två kollegor inom ämnet företagsekonomi.
-
I kundens skor : att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
- Förlag: Volante
- Format: Inbunden
- Språk: Svenska
- Utgiven: 2020-04-02
- ISBN: 9789189043244
-
I kundens skor : att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv
- Förlag: Volante
- Format: Pocket
- Språk: Svenska
- Utgiven: 2020-04-02
- ISBN: 9789189043695
-
Omdömets revansch
- Förlag: Volante
- Format: Inbunden
- Språk: Svenska
- Utgiven: 2025-03-25
- ISBN: 9789179654108
-
Tjänsteinnovation
- Förlag: Studentlitteratur
- Format: Flexband
- Språk: Svenska
- Utgiven: 2014-05-23
- ISBN: 9789144095127