Katarina Graffman
Tyvärr saknas information om denna upphovsperson (ex författare, översättare, illustratör, fotograf etc).
Är du Katarina Graffman? Skicka in en presentationstext till oss om dig och ditt författarskap (eller motsvarande) så att vi kan fylla på den här sidan! Här hittar du instruktioner för hur du gör.
-
Konsumentnära varumärkesutveckling - Effektivare varumärkesstrategi med kommersiell etnografi
- Förlag: Liber
- Format: Häftad
- Språk: Svenska
- Utgiven: 2009-11-03
- ISBN: 9789147094318
-
Vi är vad vi köper : konsumtionskulturen är här för att stanna
- Förlag: Mondial
- Format: Pocket
- Språk: Svenska
- Utgiven: 2020-03-13
- ISBN: 9789189061590
-
På spaning efter den tid som kommer : bubblor, skam och andra fenomen
- Förlag: Roos & Tegner
- Format: Inbunden
- Språk: Svenska
- Utgiven: 2020-04-23
- ISBN: 9789188953735
-
Vi är vad vi köper : konsumtionskulturen är här för att stanna
- Förlag: Mondial
- Format: Inbunden
- Språk: Svenska
- Utgiven: 2018-04-12
- ISBN: 9789188671271