Holger Wästlund

Författaren Holger Wästlund har under sitt yrkesliv både jobbat som enmanskonsult och varit VD för flera företag i olika storleksklasser – det största med ca 2500 anställda. Han har dessutom som managementkonsult och outplacementkonsult hjälpt många att komma igång med egna företag eller utveckla de företag de redan har.

Holger har i dessa olika roller själv använt sig av och även sett hur andra prövat alla möjliga marknadsföringsåtgärder. En del har misslyckats, andra har varit succéer och åter andra har han sett hur man genom att pröva sig fram efter många misstag fått de ursprungliga idéerna att fungera genom ”trial and error”. Holger vill genom sina böcker få läsarna att slippa gå igenom alla de prövningar som andra tvingats till. Han beskriver bara de metoder som lyckats.

Samtliga Holgers böcker innehåller många olika råd och tips. Han har valt att beskriva en metod i taget men självklart får du det bästa resultatet när du kombinerar samtliga de metoder du själv väljer att använda dig av, menar han.