Marknadsföring - Lärobok

Marknadsföring - Lärobok
Serie GY2011
Författare
Förlag Thelin läromedel
GenreEkonomi
FormatSpiralbunden
SpråkSvenska
Antal sidor141
Vikt310 gr
Utgiven2018-02-12
ISBN 9789173793827
Köp på AdlibrisKöp på BokusKöp på BookOutletSök på Bokbörsen
Läroboken MARKNADSFÖRING bygger på klassisk marknadsföring, men handlar också om modern marknadsföring med sociala medier och om att bygga sociala relationer. Kursen Marknadsföring är utarbetad efter Skolverkets styrdokument för kursen Marknadsföring i ämnet Företagsekonomi. Till läroboken finns en arbetsbok (beställningsnummer J200 2351) med tillhörande facit (beställningsnummer J200 2352). Arbetsboken består av följande delar: 1. Repetitionsfrågor och kunskapskontroll 2. En projektplan för ett eget marknadsföringsprojekt 3. En utvärderingsrapport Boken är tryckt i färg.