Marknadsföring - Lärobok
Serie | GY2011 |
---|---|
Författare | |
Förlag | Thelin läromedel |
Genre | Ekonomi |
Format | Spiralbunden |
Språk | Svenska |
Antal sidor | 141 |
Vikt | 310 gr |
Utgiven | 2018-02-12 |
ISBN | 9789173793827 |
Läroboken MARKNADSFÖRING bygger på klassisk marknadsföring, men handlar också om modern marknadsföring med sociala medier och om att bygga sociala relationer.
Kursen Marknadsföring är utarbetad efter Skolverkets styrdokument för kursen Marknadsföring i ämnet Företagsekonomi.
Till läroboken finns en arbetsbok (beställningsnummer J200 2351) med tillhörande facit (beställningsnummer J200 2352).
Arbetsboken består av följande delar: 1. Repetitionsfrågor och kunskapskontroll 2. En projektplan för ett eget marknadsföringsprojekt 3. En utvärderingsrapport
Boken är tryckt i färg.