"För 50000 skojar vi till det lite" : om konsten att lyckas och misslyckas med eventmarknadsföring
Författare | |
---|---|
Förlag | Sellin & Partner |
Genre | Management |
Format | Häftad |
Språk | Svenska |
Antal sidor | 159 |
Vikt | 438 gr |
Utgiven | 2006-03-01 |
SAB | Qblb |
ISBN | 9789170553370 |
Med den här boken i handen när du arrangerar ett event kan du inte misslyckas!
För 50 000 skojar vi till det lite är en bok om eventmarknadsföring eller event marketing som det också kallas. Den handlar om varför vissa events blir stora succéer och varför andra går åt skogen, om hur man undviker fallgroparna och om hur man går tillväga för att lyckas.
För 50 000 skojar vi till det lite är en lättläst bok, befriande fri från teoretiska modeller. Här ligger fokus i stället på den praktiska verksamheten, med handgripliga råd och enkla riktlinjer som utgångspunkt. Boken vänder sig både till dig som är nyfiken på eventmarknadsföring, till dig som är kund, och till dig som själv arbetar med att planera och producera events.