Lilla boken om marknadsföring
Författare | |
---|---|
Förlag | Liber |
Format | Inbunden |
Språk | Svenska |
Antal sidor | 121 |
Vikt | 0 |
Utgiven | 2009-10-01 |
ISBN | 9789170052491 |
En liten handbok om vad marknadsföring är och varför det är bra. Här finns det mesta man behöver veta om marknadsföring. Hur man beskriver sin affärsidé, gör en konkurrentanalys eller kartlägger olika målgrupper är bara några exempel på de goda råd som boken ger.
Läs mer
Boken vänder sig främst till dem som inte vet något om vad marknadsföring är och innebär. Men kan även användas av andra som snabbt vill få en överblick eller bara lite inspiration.
Boken är skriven på lättillgängligt språk och med tydlig röd tråd.
Om författarna
Jonas Fasth är metodutvecklingschef på ALMI Företagspartner
Läs mer
Boken vänder sig främst till dem som inte vet något om vad marknadsföring är och innebär. Men kan även användas av andra som snabbt vill få en överblick eller bara lite inspiration.
Boken är skriven på lättillgängligt språk och med tydlig röd tråd.
Om författarna
Jonas Fasth är metodutvecklingschef på ALMI Företagspartner