Executive Summary: Sociala medier för styrelser
Författare | |
---|---|
Förlag | Karin Bäcklund Kommunikation |
Genre | Management |
Format | Ebok (PDF) |
Språk | Svenska |
Antal sidor | 143 |
Vikt | 0 |
Utgiven | 2016-05-17 |
SAB | Bv |
ISBN | 9789163904707 |
Karin Bäcklund är digital strateg på kommunikationsbyrån Springtime. Hon är även kursledare för Digital kommunikation Online på Berghs School of Communication, sitter med i ledningsgruppen för Nackademins utbildning ”Digital strateg” och är en flitigt anlitad föreläsare inom sociala medier.
Författaren har jobbat med digital kommunikation sedan 2006 och sociala medier sedan 2009. Hon har bloggat om sociala medier och digital kommunikation på olika företagsbloggar sedan 2009.
Karin har blivit nominerad till Cisions PR Influencer Award både år 2014 och 2015.
Heidi Wold är kommunikationschef Sverige på Scandic Hotels, och har tidigare arbetat som rådgivare och digital specialist på bland annat kommunikationsbyråerna JKLGROUP och MSLGROUP.
Heidi har arbetat som kommunikationskonsult sedan 2008 och har föreläst i digital- och kriskommunikation på bland annat Berghs School Of Communication, Stockholms Universitet och Handelshögsskolan i Stockholm.
Författaren har jobbat med digital kommunikation sedan 2006 och sociala medier sedan 2009. Hon har bloggat om sociala medier och digital kommunikation på olika företagsbloggar sedan 2009.
Karin har blivit nominerad till Cisions PR Influencer Award både år 2014 och 2015.
Heidi Wold är kommunikationschef Sverige på Scandic Hotels, och har tidigare arbetat som rådgivare och digital specialist på bland annat kommunikationsbyråerna JKLGROUP och MSLGROUP.
Heidi har arbetat som kommunikationskonsult sedan 2008 och har föreläst i digital- och kriskommunikation på bland annat Berghs School Of Communication, Stockholms Universitet och Handelshögsskolan i Stockholm.