Som man frågar får man svar : hur man når fram till ett "ja" i nätverksmarknadsföring
Författare | |
---|---|
Medverkande | |
Förlag | LMS Smaker & Saker HB |
Genre | Ekonomi |
Format | Häftad |
Språk | Svenska |
Antal sidor | 112 |
Vikt | 157 gr |
Utgiven | 2013-10-10 |
SAB | Qbl |
ISBN | 9789163740374 |
Som man frågar får man svar - hur man når fram till ett "ja" i nätverksmarknadsföring
I denna bok visar Allan Pease hur du kan först kan lära dig och sedan använda enkla och framgångsrika strategier för att skapa och fördjupa goda relationer till människor.
Australiensaren Allan Pease är en världskänd författare och uppskattad talare. Hans bok om kroppsspråk har sålts i miljonupplagor över hela världen och hans TV-serie i ämnet sågs av över 100 miljoner tittare. Teknikerna i boken kan även användas i andra situationer där det handlar om att övertyga utan påtryckning. Vid förhandlingar, försäljning, att komma förbi fördomar och förutfattade meningar eller skapa goda relationer i helt vardagliga möten människor emellan.
Råden är roliga, enkla och effektiva. Genom bokens illustrationer får man insikter bland annat i kroppsspråk och hur man gör ett gott första intryck.
En suverän handledning för alla som känner sig osäkra inför mötet med andra människor i en situation där de ska presentera en affärsidé - i det här fallet om nätverksmarknadsföring.
I denna bok visar Allan Pease hur du kan först kan lära dig och sedan använda enkla och framgångsrika strategier för att skapa och fördjupa goda relationer till människor.
Australiensaren Allan Pease är en världskänd författare och uppskattad talare. Hans bok om kroppsspråk har sålts i miljonupplagor över hela världen och hans TV-serie i ämnet sågs av över 100 miljoner tittare. Teknikerna i boken kan även användas i andra situationer där det handlar om att övertyga utan påtryckning. Vid förhandlingar, försäljning, att komma förbi fördomar och förutfattade meningar eller skapa goda relationer i helt vardagliga möten människor emellan.
Råden är roliga, enkla och effektiva. Genom bokens illustrationer får man insikter bland annat i kroppsspråk och hur man gör ett gott första intryck.
En suverän handledning för alla som känner sig osäkra inför mötet med andra människor i en situation där de ska presentera en affärsidé - i det här fallet om nätverksmarknadsföring.