Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till Many-to-Many i nätverksekonomins marknadsföring

Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till Many-to-Many i nätverksekonomins marknadsföring
Författare
Förlag Liber
FormatHäftad
SpråkSvenska
Antal sidor248
Vikt0
Utgiven2004-06-11
ISBN 9789147074426
Köp på AdlibrisKöp på BokusKöp på BookOutletSök på Bokbörsen
Vad följer i kölvattnet av relationsmarknadsföringen, CRM och one-to-one? Och varför har dessa ansatser inte alltid blivit så framgångsrika i praktiken som man hoppats på? I den här boken bygger Gummesson vidare på erfarenheter från marknadsföringens praktik och teori, och ställer one-to-one marketing mot many-to-many marketing. Det senare är ett marknadsföringsbegrepp för dagens nätverksekonomi.
Hedersomnämnande som Årets marknadsföringsbok 2004 av Sveriges Marknadsförbund.

Läs mer


Om författarna
Evert Gummesson är professor i företagsekonomi vid Stockholms universitet och Sveriges internationellt mest etablerade marknadsforskare.