Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus

Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus
Författare
Förlag Liber
FormatInbunden
SpråkSvenska
Antal sidor144
Vikt0
Utgiven2003-03-21
ISBN 9789147072477
Köp på AdlibrisKöp på BokusKöp på BookOutletSök på Bokbörsen
Är det verkligen bra att ha ett tydligt positionerat varumärke? Hur viktigt är det egentligen att vara konsekvent i marknadskommunikationen? Ifrågasätt det gamla och tänk i nya banor! Boken innehåller nio nya regler för framgångsrik marknadsföring – som vänder ut och in på rådande logik och praktik.

Läs mer
Med utgångspunkt i frontlinjeforskningen inom marknadskommunikation utmanar författaren flera av de etablerade föreställningarna om varumärken, reklam och media.

Om författarna
Micael Dahlén är doktor i marknadskommunikation vid Handelshögskolan i Stockholm och ansvarar för dess spjutspetsutbildning i marknadskommunikation.