PR i nytt medielandskap
Författare | |
---|---|
Förlag | Liber |
Format | BZ |
Språk | Svenska |
Antal sidor | 200 |
Vikt | 0 |
Utgiven | 2002-05-28 |
ISBN | 9789147063314 |
Upplever du att de traditionella PR-verktygen inte ger effekt? Vill du hitta alternativ till torra pressmeddelanden? PR i nytt medielandskap uppdaterar dina kunskaper.
Läs mer
Boken går igenom hur villkoren för informationsarbetet har förändrats. Den levererar en välfylld verktygslåda med handfasta tips och rekommendationer:
- Så fungerar realtidsjournalistik
- Så samverkar PR och reklam
- Så bygger du en presswebb
- Vilka intervjuer ska vd ta?
- Så kommer du med i tv
Om författarna
Bodil Bryntesson är verksam som debattör och projektledare inom kommunikation. Folke Hammarlind och Carl Fredrik Sammeli har båda mångårig erfarenhet av praktiskt PR-arbete.
Läs mer
Boken går igenom hur villkoren för informationsarbetet har förändrats. Den levererar en välfylld verktygslåda med handfasta tips och rekommendationer:
- Så fungerar realtidsjournalistik
- Så samverkar PR och reklam
- Så bygger du en presswebb
- Vilka intervjuer ska vd ta?
- Så kommer du med i tv
Om författarna
Bodil Bryntesson är verksam som debattör och projektledare inom kommunikation. Folke Hammarlind och Carl Fredrik Sammeli har båda mångårig erfarenhet av praktiskt PR-arbete.