Customer Relationship Management
Författare | |
---|---|
Förlag | Liber |
Format | BZ |
Språk | Svenska |
Antal sidor | 210 |
Vikt | 0 |
Utgiven | 2000-09-07 |
ISBN | 9789147060870 |
Vad är det som gör att vissa företag lyckas behålla sina kunder bättre än andra? Svaret är att de arbetar aktivt med Customer Relationship Management (CRM).
Läs mer
CRM handlar om att skapa kundvärde genom en stark och varaktig relation mellan leverantör och kund. Boken fick hedersomnämnande som Årets Marknadsföringsbok 2001 av Sveriges Marknadsförbund.
Om författarna
Kaj Storbacka är ek.dr vid Handelshögskolan i Helsingfors, och Jarmo R. Lehtinen är ek.dr, och har specialiserat sig på utveckling och implementering av kundrelationer.
Läs mer
CRM handlar om att skapa kundvärde genom en stark och varaktig relation mellan leverantör och kund. Boken fick hedersomnämnande som Årets Marknadsföringsbok 2001 av Sveriges Marknadsförbund.
Om författarna
Kaj Storbacka är ek.dr vid Handelshögskolan i Helsingfors, och Jarmo R. Lehtinen är ek.dr, och har specialiserat sig på utveckling och implementering av kundrelationer.