Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion
Författare | |
---|---|
Förlag | Liber |
Format | BZ |
Språk | Svenska |
Antal sidor | 208 |
Vikt | 0 |
Utgiven | 2000-02-15 |
ISBN | 9789147060368 |
Är service jämförbart med materiella produkter? Författaren strävar efter att konkretisera service och tjänster och analyserar dessa immateriella produkters olika delar. En klassiker i ny, omarbetad upplaga.
Läs mer
Boken ger en djupare insikt i de personella insatsernas betydelse och en ny blick för marknadsföringen av service och tjänst. Författaren förklarar ”sanningens ögonblick, dvs. det oåterkalleliga ögonblick då t.ex. restauranggästen smakar på sin maträtt – kort sagt då kunden bildar sig en åsikt om den service han köper.
Om författarna
Richard Normann var internationellt verksam ledarskapskonsult inom strategi- och företagsutveckling.
Läs mer
Boken ger en djupare insikt i de personella insatsernas betydelse och en ny blick för marknadsföringen av service och tjänst. Författaren förklarar ”sanningens ögonblick, dvs. det oåterkalleliga ögonblick då t.ex. restauranggästen smakar på sin maträtt – kort sagt då kunden bildar sig en åsikt om den service han köper.
Om författarna
Richard Normann var internationellt verksam ledarskapskonsult inom strategi- och företagsutveckling.