Professionell marknadsföring

Professionell marknadsföring
Författare
Förlag Studentlitteratur AB
FormatHäftad
SpråkSvenska
Antal sidor492
Vikt0
Utgiven1995-12-31
SABHC 900
ISBN 9789144476414
Köp på AdlibrisKöp på BokusKöp på BookOutletSök på Bokbörsen
• Vad är marknadsföring?
• Vilken roll spelar marknadsföringen i det marknadsekonomiska systemet?
• Hur anpassas marknadsföringen till olika kundgrupper – massmarknadsföring eller ”business to business”?
• Hur anpassas marknadsföringen till varor respektive tjänster?
• Hur arbetar man med internationell marknadsföring? Vilken roll har s.k. intern marknadsföring?
Dessa och många andra liknande frågor besvaras i denna grundbok i marknadsföring. Boken leder läsaren hela vägen från den grundläggande marknadsföringen till den samlade metod- och kunskapsmassan hos modern marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se