Strategisk marknadsföring : navigera med framgång

Strategisk marknadsföring : navigera med framgång
Författare
Förlag Studentlitteratur AB
GenreEkonomi
FormatHäftad
SpråkSvenska
Antal sidor272
Vikt490 gr
Utgiven2024-07-08
SABQblb
ISBN 9789144179346
I en värld där affärstempot är högt är effektiva marknadsföringsstrategier avgörande för framgång. Den här boken djupdyker i hur strategier formar organisationers framtid och skapar värde för kunder, anställda och leverantörer. Från grundläggande koncept till marknadsplanering med avancerade tekniker täcker boken ett brett spektrum av områden, inklusive digitalisering, kunddatahantering, varumärkesstrategier, medarbetarstrategier, platsstrategier och hållbarhetsaspekter på marknadsföringen.

Genom att integrera vetenskapliga teorier med praktiska exempel från svenska företag och organisationer ger boken verktyg för att kunna navigera framgångsrikt i det strategiska marknadsföringslandskapet.