Strategisk marknadsföring : navigera med framgång
Författare | |
---|---|
Förlag | Studentlitteratur AB |
Genre | Ekonomi |
Format | Häftad |
Språk | Svenska |
Antal sidor | 272 |
Vikt | 490 gr |
Utgiven | 2024-07-08 |
SAB | Qblb |
ISBN | 9789144179346 |
I en värld där affärstempot är högt är effektiva marknadsföringsstrategier avgörande för framgång. Den här boken djupdyker i hur strategier formar organisationers framtid och skapar värde för kunder, anställda och leverantörer. Från grundläggande koncept till marknadsplanering med avancerade tekniker täcker boken ett brett spektrum av områden, inklusive digitalisering, kunddatahantering, varumärkesstrategier, medarbetarstrategier, platsstrategier och hållbarhetsaspekter på marknadsföringen.
Genom att integrera vetenskapliga teorier med praktiska exempel från svenska företag och organisationer ger boken verktyg för att kunna navigera framgångsrikt i det strategiska marknadsföringslandskapet.
Genom att integrera vetenskapliga teorier med praktiska exempel från svenska företag och organisationer ger boken verktyg för att kunna navigera framgångsrikt i det strategiska marknadsföringslandskapet.