Marknadsföring i teori och praktik

Marknadsföring i teori och praktik
Författare
Förlag Studentlitteratur AB
GenreEkonomi
FormatHäftad
SpråkSvenska
Antal sidor315
Vikt0
Utgiven2009-03-30
SABQblb
ISBN 9789144054247
Köp på AdlibrisKöp på BokusKöp på BookOutletSök på Bokbörsen
I denna bok får du en komplett introduktion till de senaste rönen och trenderna inom marknadsföring såväl som till ämnets mer klassiska teorier. Författarna belyser lättförståeligt både de teoretiska och de praktiska sidorna av ämnet. Extra utrymme ges åt den värdeorienterade marknadsföringen. Denna fjärde omarbetade upplaga av boken har bland annat uppdaterats med många aktuella exempel på framgångsrika marknadsstrategier i svenska organisationer och företag. Nytt för denna upplaga är också de mallar för affärs- och aktivitetsplanering som du hittar under rubriken "Verktyg till boken" i menyn till höger. Boken lämpar sig för både grundutbildning och fortbildning samt utgör ett direkt hjälpmedel i marknadsarbetet i företag och företagsgrupper.