Service för framgång
Författare | |
---|---|
Förlag | Liber |
Format | BZ |
Språk | Svenska |
Vikt | 0 |
Utgiven | 1994-04-05 |
ISBN | 9789123013944 |
En lättläst bok och ett konkret utbildningsmaterial som för ut servicetänkandet till alla medarbetare i organisationen. Den förmedlar kunskap om service och visar praktiska handlings- och arbetssätt som ska ge varaktiga förändringar. Innehållet är uppbyggt kring 10 grundläggande punkter för att få alla delar i organisationen serviceinriktade och skapa ett servicemedvetande bland alla medarbetare.
Läs mer
En lättläst bok och ett konkret utbildningsmaterial som för ut servicetänkandet till alla medarbetare i organisationen.
Den förmedlar kunskap om service och visar praktiska handlings- och arbetssätt som ska ge varaktiga förändringar.
Innehållet är uppbyggt kring tio grundläggande punkter för att få alla delar i organisationen serviceinriktade och skapa ett servicemedvetande bland alla medarbetare.
Till varje avsnitt finns arbetsuppgifter med förslag till aktiviteter och tillämpningar i den egna organisationen.
Läs mer
En lättläst bok och ett konkret utbildningsmaterial som för ut servicetänkandet till alla medarbetare i organisationen.
Den förmedlar kunskap om service och visar praktiska handlings- och arbetssätt som ska ge varaktiga förändringar.
Innehållet är uppbyggt kring tio grundläggande punkter för att få alla delar i organisationen serviceinriktade och skapa ett servicemedvetande bland alla medarbetare.
Till varje avsnitt finns arbetsuppgifter med förslag till aktiviteter och tillämpningar i den egna organisationen.