Adlibris byter namn på Campusbokhandeln och Pocket Shop

Adlibris nya varumärkesidentitet innebär samtidigt att även Campusbokhandeln och Pocket Shop lyfts in i samma identitet och byter namn till Adlibris Campus och Adlibris Pocket. Pressbild.

Idag presenterar Adlibris sin nya grafiska form och varumärkesidentitet. En stor förändring blir att Campusbokhandeln och Pocket Shop lyfts in i samma identitet och byter namn till Adlibris Campus och Adlibris Pocket. Dessutom görs en stor satsning på content, berättar Jonas Karlén, VD på Adlibris.

”Adlibris nya varumärkesidentitet ska inspirera till läsning, lärande, lek och kreativitet och skapa en ännu bättre kundupplevelse. Campusbokhandeln och Pocket Shop lyfts in i samma identitet och byter namn till Adlibris Campus och Adlibris Pocket”, skriver Adlibris i ett pressmeddelande.

För att läsa just denna artikel krävs någon av dessa prenumerationer:

Logga in eller Prenumerera.

Sölve Dahlgren

Sölve Dahlgren

Sölve Dahlgren är journalist sedan 30 år tillbaka och författare till mer än tio böcker. VD och chefredaktör för Boktugg.

solve@boktugg.se

Gör som ...

… och alla våra andra sponsorer som stöttar oss ekonomiskt. Vill ditt företag bli sponsor? Kontakta sales@boktugg.se för mer information. Privatpersoner och mindre företag som vill bidra swishar valfritt belopp till 123-483 18 71 (klicka här för QR-kod) eller med andra betalmedel.

Följ med på Alexanders arbetsresa

Detta är en ljudbok där Alexander berättar om sin kamp för att försöka komma in på arbetsmarknaden och hur ålderdomliga normer i kombination med nya arbetssätt skapar fällor för honom

Lucas Lund deckardebuterar med ”Morden på Park Lane”

”Morden på Park Lane” är en berättelse som riktar sig främst till dig som gillar spänning och mordgåtor, här i brittisk miljö.

Den förmögne Angus MacFergus bor i ett stort hus i centrala London tillsammans med sin syster,