Adlibris byter namn på Campusbokhandeln och Pocket Shop

Adlibris nya varumärkesidentitet innebär samtidigt att även Campusbokhandeln och Pocket Shop lyfts in i samma identitet och byter namn till Adlibris Campus och Adlibris Pocket. Pressbild.

Idag presenterar Adlibris sin nya grafiska form och varumärkesidentitet. En stor förändring blir att Campusbokhandeln och Pocket Shop lyfts in i samma identitet och byter namn till Adlibris Campus och Adlibris Pocket. Dessutom görs en stor satsning på content, berättar Jonas Karlén, VD på Adlibris.

“Adlibris nya varumärkesidentitet ska inspirera till läsning, lärande, lek och kreativitet och skapa en ännu bättre kundupplevelse. Campusbokhandeln och Pocket Shop lyfts in i samma identitet och byter namn till Adlibris Campus och Adlibris Pocket”, skriver Adlibris i ett pressmeddelande.

För att läsa just denna artikel krävs någon av dessa prenumerationer:

Logga in eller Prenumerera.

Sölve Dahlgren

Sölve Dahlgren

Sölve Dahlgren är journalist sedan 30 år tillbaka och författare till mer än tio böcker. VD och chefredaktör för Boktugg.

solve@boktugg.se

Gör som ...

… och alla våra andra sponsorer som stöttar oss ekonomiskt. Vill ditt företag bli sponsor? Kontakta sales@boktugg.se för mer information. Privatpersoner och mindre företag som vill bidra swishar valfritt belopp till 123-483 18 71 (klicka här för QR-kod) eller med andra betalmedel.

Sten Velander med en ny humoristisk spänningsroman

Henry har accepterat att tiden som bårhusansvarig är över. Rastlösheten är påtaglig och han är redo för nya utmaningar i livet. Att hantera döda känns som en trygghet och då är valet av sysselsättning självklart.