Lars Sörqvist
Tyvärr saknas information om denna upphovsperson (ex författare, översättare, illustratör, fotograf etc).
Är du Lars Sörqvist? Skicka in en presentationstext till oss om dig och ditt författarskap (eller motsvarande) så att vi kan fylla på den här sidan! Här hittar du instruktioner för hur du gör.
-
Kundtillfredsställelse och kundmätningar
- Förlag: Studentlitteratur AB
- Format: Häftad
- Språk: Svenska
- Utgiven: 2000-08-02
- ISBN: 9789144015804
-
Sex Sigma : resultatorienterat förbättringsarbete som ger ökad lönsamhet och nöjdare kunder vid produktion av varor och tjänster
- Förlag: Studentlitteratur AB
- Format: Inbunden
- Språk: Svenska
- Utgiven: 2007-11-20
- ISBN: 9789144047720
-
Lean : processutveckling med fokus på kundvärde och effektiva flöden
- Förlag: Studentlitteratur AB
- Format: Häftad
- Språk: Svenska
- Utgiven: 2013-10-29
- ISBN: 9789144093741
-
Hållbarhetsutveckling: Att leda och förbättra mot värdeskapande
- Förlag: Ekerlids
- Format: Inbunden
- Språk: Svenska
- Utgiven: 2024-04-03
- ISBN: 9789189868045
-
Sex Sigma - Resultatorienterat förbättringsarbete
- Förlag: Studentlitteratur AB
- Format: Häftad
- Språk: Svenska
- Utgiven: 2017-02-10
- ISBN: 9789144114378
-
Lean - Processutveckling med fokus på kundvärde och effektiva flöden
- Förlag: Studentlitteratur AB
- Format: Häftad
- Språk: Svenska
- Utgiven: 2021-03-17
- ISBN: 9789144139548
-
Kvalitetsbristkostnader - - Ett hjälpmedel för verksamhetsutveckling
- Förlag: Studentlitteratur AB
- Format: Häftad
- Språk: Svenska
- Utgiven: 2001-09-02
- ISBN: 9789144019147
-
Ständiga förbättringar : en bok om resultatorienterat förbättringsarbete, verksamhetsutveckling och Sex Sigma
- Förlag: Studentlitteratur AB
- Format: Inbunden
- Språk: Svenska
- Utgiven: 2004-07-13
- ISBN: 9789144035987