Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer
Författare | |
---|---|
Förlag | Appell Förlag |
Genre | Ekonomi |
Format | Danskt band |
Språk | Svenska |
Antal sidor | 200 |
Vikt | 0 |
Utgiven | 2019-05-13 |
ISBN | 9789198495911 |
Den här boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer. Den handlar om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare – modeller som kan förändra en bransch, och kanske en hel värld. Karin Winroth låter oss möta två framgångsrika modiga entreprenörer som började sin bana i blogg- respektive mediavärlden och bjuder på en djupdykning i konsumtionskultur, framgångsrika sociala karriärer och digitala äventyr bland modeliten.
Karin Winroth är docent i företagsekonomi och intresserar sig för varumärken och konsumtionsmönster för att uttrycka sin identitet.