Tumregler : 52 sanningar för att lyckas med affärer utan att förlora sig själv
Författare | |
---|---|
Medverkande | |
Förlag | BookHouse Editions |
Genre | Management |
Format | Kartonnage |
Språk | Svenska |
Antal sidor | 222 |
Vikt | 510 gr |
Utgiven | 2009-10-01 |
SAB | Qba |
ISBN | 9789189388499 |
Sverigevännen och grundaren av tidningen Fast Company Alan Webber har skrivit boken med 52 tumregler som han tagit till sig i nära samtal med världens främsta tänkare på affärsområdet. Om du söker praktiska råd för att lyckas i arbetet utan att tappa bort dig själv, om du vill förändra ditt liv för att möta dagens utmaningar, eller om du vill bli inspirerad av några av världens mest kreativa och fängslande individer, följ med på Alan M. Webbers resa mot större personlig insikt, och slutligen, större personlig framgång.
Omdömme:
Alan Webber har en genial talang för att bidra med den tändande gnistan för det rätta samtalet vid den rätta tiden. Det spelar ingen roll om du arbetar i näringslivet eller i politiken, anställd eller entreprenör, ledare för sociala företag eller finansiella, Alan Webbers kloka ord ger ledning och hopp i en värld som blivit vänd upp och ner. Skarpsynt och praktisk, i rätt tid och tidlös han är en vägledare av högsta kaliber.
Jim Collins, författare av Good to Great