444 smarta tips för dig som säljer tjänster
Författare | |
---|---|
Förlag | Bokförlaget Redaktionen i Sthlm |
Genre | Management |
Format | Storpocket |
Språk | Svenska |
Antal sidor | 256 |
Vikt | 0 |
Utgiven | 2017-03-27 |
SAB | Qia |
ISBN | 9789186909628 |
<span ><strong>Här är en del av vad du får lära dig:</strong></span>
<strong>Du vet väl att kunden köper DIG först</strong>
☑️ Hur du blir en erkänd expert i din bransch inom tre månader
☑️ 15 sätt att motivera dig själv till framgång
☑️ Hur du vässar din personlighet så att kunderna faller för dig
☑️ Så skapar du egna informationsprodukter och nå fram till kunderna som expert
☑️ Seminarier och föreläsningar gör ditt företag ännu starkare
☑️ Hur du lätt får flera TV-intervjuer, radioinslag - och artiklar skrivna om dig och ditt företag
☑️ Hur du höjer ditt självförtroende inför kundmöten
☑️ Hur du lyfter dig själv från en svacka
<strong>Kunderna</strong>
☑️ Hur du hanterar dem som bara vill ha gratis råd och inte anlita dig (historier ur verkligheten)
☑️ 7 tips om effektiv arbetsgång med alla kunder
☑️ Hur du presenterar dina idéer så att kunderna faller för dem
☑️ En superteknik att använda när kunderna bara vill ha mer och mer gratis
☑️ Hur du sätter gränser för kunderna
☑️ Hur du hanterar kunders klagomål
☑️ Så gör du om kunden är missnöjd och vill ha pengarna tillbaka
☑️ Tips om hur du förändrar och förbättrar en kundrelation när ditt eget företag förändras
☑️ Hur du ger garantier som konsult utan att blinka – och får många fler kunder omedelbart
☑️ Tips om hur du kommer upp med en ny tjänst att sälja
☑️ Ovärderliga tips om att göra din tjänst till en produkt lätt som Simsalabim
<strong>Marknadsföring och försäljning</strong>
☑️ Hur du manövrerar ut större konkurrenter och argumenten du kan använda mot dem
☑️ Hur du lätt avgör vilka som är bra och vilka som är dåliga kunder
☑️ Hur du spionerar på kunderna och får ett övertag innan du träffar dem
☑️ Supertips för att höja ditt självförtroende inför kundmöten
☑️ Hur du gör ett fantastiskt intryck vid första kundmötet
☑️ Sex sätt att på allvar kunna mäta dig med dina större konkurrenter
☑️ Hur du hanterar kunder som aldrig kommer till skott
☑️ Hur du får nya kunder att aldrig hinna tänka på din konkurrent
<strong>Mer pengar tack!</strong>
☑️ Så pratar du pengar med kunderna och känner dig bekväm med det
☑️ 10 enkla sätt att skaffa passiva inkomster
☑️ 9 vanliga offertmisstag som gör att tjänsteföretagare missar affärer
☑️ Förhandlingsmisstag som många tjänsteföretagare gör och hur du undviker dem
☑️ Hemlig metod - Så här gör du när kunden frågar vad det kostar
☑️ Tre alternativ till timdebitering för små företag
☑️ Hur du motiverar dina priser för dig själv och får mycket bättre självförtroende
☑️ Världens vanligaste prismisstag för tjänsteföretagare och hur du undviker det
☑️ 8 sätt som gör det lättare för dig att motivera dina prishöjningar
☑️ 35 tips om ett mycket bättre kassaflöde i ditt företag
☑️ Tio sätt att öka dina vinster snabbt
☑️ 15 vanliga misstag som gör dina vinster mindre
☑️ Saker att göra under lågsäsong eller när du får en svacka i affärerna
<strong>Idébomben!! </strong>
☑️ 86 konkreta tips som gör dig och ditt företag starkare, bättre och mer framgångsrikt
☑️ Internetstrategi för tjänsteföretagare
☑️ Hur du får betalt av krångliga kunder
☑️ 8 Tecken på att det du säljer är på väg att tappa fotfästet
☑️ Hur du avgör om du har lyckats med din marknadsföring
☑️ 5 grundläggande sätt att få ditt företag att växa