Du - ett varumärke
Författare | |
---|---|
Medverkande | |
Förlag | Addera Förlag |
Genre | Media och kommunikation |
Format | Danskt band |
Språk | Svenska |
Antal sidor | 149 |
Vikt | 309 gr |
Utgiven | 2010-03-24 |
SAB | Qbm |
ISBN | 9789186009250 |
Det finns ett uttryck i Polynesien som heter Coconut time. Det innebär att först när kokosnötterna mogna - då faller de till marken. Det hjälper inte hur många ledningsgrupper, konsulter eller marknadsförare som står under palmen och på olika sätt försöker påverka kokosnötterna att falla. De kommer att sitta kvar tills de är mogna och faller precis då innehållet är som allra bäst. Det handlar om tid och timing. Och timingen att satsa på ditt personliga varumärke både för dig som individ och företag som allra bäst .just nu ! Det är Coconut time. Ditt personliga varumärke och professionella rykte styr din framgång på jobbet, i karriären och hur du lyckas som chef, medarbetare eller entreprenör. Det har en avgörande betydelse för vem kunder lyssnar på och får förtroende för. Kan något vara mer lönsamt att analysera än detta!?