Inte hur bra du är utan hur bra du vill bli
Författare | |
---|---|
Medverkande | |
Förlag | Brombergs |
Genre | Psykologi |
Format | Häftad |
Språk | Svenska |
Antal sidor | 128 |
Vikt | 180 gr |
Utgiven | 2005-07-06 |
SAB | Dokb |
ISBN | 9789185251346 |
Den här boken är en ovärderlig hjälp på traven för alla som har framgång som målsättning i yrkeslivet. Den ger råd och tips på hur vi kan göra det otänkbara tänkbart och det omöjliga möjligt. Alla kan lyckas!
OM DU KÖR FAST, BYT PENNA.
DEN SOM ALDRIG MISSLYCKAS KOMMER FÖRMODLIGEN ALDRIG HELLER ATT LYCKAS.
ATT FÅ SPARKEN KAN VARA BRA FÖR KARRIÄREN.
HÅLL INGA FÖRELÄSNINGAR, GE FÖRESTÄLLNINGAR.
Det här är några insikter som Paul Arden vidareutvecklar. Mycket är ganska självklart när du läser det, men alla frågor är ju lätta när du har svaret. Roligt, smart och tänkvärt.
Paul Arden har lång erfarenhet i reklambranschen och arbetade länge på den välkända och ansedda reklambyrån Saatchi & Saatchi där han var ansvarig för några av Storbritanniens mest lyckade reklamkampanjer. Numera driver han ett filmproduktionsbolag.