Att hitta och behålla kunder - Säljarens handbok
Författare | |
---|---|
Medverkande | |
Förlag | Telegram Bokförlag |
Format | Inbunden |
Språk | Svenska |
Antal sidor | 143 |
Vikt | 322 gr |
Utgiven | 2002-07-01 |
SAB | Qia |
ISBN | 9789177386179 |
En säljare får aldrig, aldrig glömma, säger författaren, att ta reda på vad den potentiella kunden söker. Fox kommer också med små och stora råd om hur man övertygar den blivanden kunden om att han/hon måste köpa just min produkt/tjänst för att få ro i själen. Det gäller att förbereda sig noga, nej, ytterst noga, att undanröja alla distraktioner (ta själv bästa platsen på krogen så att kunden tittar på dig, inte på utsikten), räkna med att alla kan vara en kund En säljarens lilla handbok som är lättsam och roande, går fort att läsa men har ett ytterst seriöst syfte.
Mycket substans i litet format!
Mycket substans i litet format!