Marknadsföring - kort och gott
Författare | |
---|---|
Förlag | Liber |
Genre | Ekonomi |
Format | Häftad |
Språk | Svenska |
Antal sidor | 224 |
Vikt | 0 |
Utgiven | 2008-08-15 |
SAB | Qblb |
ISBN | 9789147089154 |
Marknadsföring – kort och gott ger dig en kortfattad och insiktsfull överblick av marknadsföringsområdet.
Läs mer
Med den här boken behöver du inte en 1000-sidig introduktionsbok, som är sprängfylld med case och instuderingsfrågor. Du lär dig här alla centrala begrepp och modeller som gör dig delaktig i marknadsförarens språk och tänkesätt – till exempel segmentering, marknadskommunikation och konsumentbeteende. De grundläggande teorierna behandlas och nya, utmanande perspektiv presenteras.
Om författarna
Anders Parment, ek.dr, är lärare och forskare vid Stockholm Business School, Stockholms universitet. Han har skrivit ett tjugotal böcker och ett tiotal artiklar om olika aspekter av marknadsföring.
Läs mer
Med den här boken behöver du inte en 1000-sidig introduktionsbok, som är sprängfylld med case och instuderingsfrågor. Du lär dig här alla centrala begrepp och modeller som gör dig delaktig i marknadsförarens språk och tänkesätt – till exempel segmentering, marknadskommunikation och konsumentbeteende. De grundläggande teorierna behandlas och nya, utmanande perspektiv presenteras.
Om författarna
Anders Parment, ek.dr, är lärare och forskare vid Stockholm Business School, Stockholms universitet. Han har skrivit ett tjugotal böcker och ett tiotal artiklar om olika aspekter av marknadsföring.