Key Account Management
Författare | |
---|---|
Medverkande | |
Förlag | Studentlitteratur AB |
Genre | Management |
Format | Häftad |
Språk | Svenska |
Antal sidor | 416 |
Vikt | 730 gr |
Utgiven | 2017-03-02 |
SAB | Qblb |
ISBN | 9789144112404 |
Nyckelkunden är en av de viktigaste resurser som ett företag eller en organisation har. Key Account Management presenterar enkla och effektiva metoder för att identifiera, vinna, behålla och vårda nyckelkunder.
Boken är en av få böcker på marknaden som lägger betoningen på de långsiktigt strategiska aspekterna och kanske den enda som sätter fokus på den praktiska hanteringen av nyckelkunder. Den tillhandahåller en rad olika verktyg och illustrativa case som ger läsaren färdigheter att utveckla och förfina en egen kundstrategi.
Med denna den femte upplagan, som är grundligt omarbetad och omskriven, befäster författaren sin position som en av de ledande auktoriteterna på området.
Boken är en av få böcker på marknaden som lägger betoningen på de långsiktigt strategiska aspekterna och kanske den enda som sätter fokus på den praktiska hanteringen av nyckelkunder. Den tillhandahåller en rad olika verktyg och illustrativa case som ger läsaren färdigheter att utveckla och förfina en egen kundstrategi.
Med denna den femte upplagan, som är grundligt omarbetad och omskriven, befäster författaren sin position som en av de ledande auktoriteterna på området.