Key Account Management

Key Account Management
Författare
Medverkande
Förlag Studentlitteratur AB
GenreManagement
FormatHäftad
SpråkSvenska
Antal sidor416
Vikt730 gr
Utgiven2017-03-02
SABQblb
ISBN 9789144112404
Köp på AdlibrisKöp på BokusKöp på BookOutletSök på Bokbörsen
Nyckelkunden är en av de viktigaste resurser som ett före­tag eller en organisation har. Key Account Management presenterar enkla och effektiva metoder för att identifiera, vinna, behålla och vårda nyckel­kunder.
Boken är en av få böcker på marknaden som lägger beto­ningen på de långsiktigt strategiska aspekterna och kanske den enda som sätter fokus på den praktiska hanteringen av nyckelkunder. Den tillhandahåller en rad olika verktyg och illustrativa case som ger läsaren färdigheter att utveckla och förfina en egen kund­strategi.
Med denna den femte upplagan, som är grundligt omarbetad och omskriven, befäster författaren sin position som en av de ledande auktoriteterna på området.